We've moved, ! Update your bookmarks to https://thesouthpacific.org! These forums are being archived.

Dismiss this notice
See LegComm's announcement to make sure you're still a legislator on the new forums!

Corrupt a Wish
#1,921

Granted. You spontaneously combust from so much unspent energy.

I wish for a winged tiger.



<33
Reply
#1,922

Granted, but it's most extremely dangerous.

I wish for the ability to do homework faster than my (current) top speed.
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#1,923

Granted, but the rate at which you get more homework always is exponentially larger than the speed at which you complete it.

I wish I knew more about a certain really awesome new user. Tounge



<33
Reply
#1,924

Granted, but you forget it all a few moments later.

I wish I could eat my favorite food more often.
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#1,925

Granted, but you're now fatally allergic to it.

I wish for a very large syringe.



<33
Reply
#1,926

Granted, but it's not large enough for you.

I wish for more spam.
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#1,927

Granted. It's so spammy you get a stroke.

I wish for bacon.



<33
Reply
#1,928

Granted. Burned bacon coming up!

I wish my wish will come true.
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#1,929

Granted! It becomes undone after a second, though.

I wish you talked more.



<33
Reply
#1,930

Granted, but you can't hear me talk now.

I wish for the ability to be invisible.
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply




Users browsing this thread:
1 Guest(s)





Theme © iAndrew 2018 Forum software by © MyBB .