We've moved, ! Update your bookmarks to https://thesouthpacific.org! These forums are being archived.

Dismiss this notice
See LegComm's announcement to make sure you're still a legislator on the new forums!

Guess the Next Person to Post!
#4,501

Yes!

Pro?
Roleplayer
Manager of the TSP and A1-0 maps
Roleplay moderator


Reply
#4,502

Y

Resident åäö?
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#4,503

Yes!

Two-Shades-of-Blue?
Roleplayer
Manager of the TSP and A1-0 maps
Roleplay moderator


Reply
#4,504

Yes.

Lots-Of-Shades-Of-Grey-And-Black-And-White?

That's not supposed to be racist, I'll change it if it offends anybody.
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#4,505

Yes!

I like to eat chips, but she does not.?
Roleplayer
Manager of the TSP and A1-0 maps
Roleplay moderator


Reply
#4,506

Yes (almost, at least – the space you underlined after "she" technically isn't part of a pronoun)

Trewq? (sorry that sounds funny)
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#4,507

Yes.

Someone posting for the 4,508th time in this thread?
Roleplayer
Manager of the TSP and A1-0 maps
Roleplay moderator


Reply
#4,508

Uh... fine.

Qwert?
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply
#4,509

Yes.

Roavin?
Roleplayer
Manager of the TSP and A1-0 maps
Roleplay moderator


Reply
#4,510

Not quite. Unless you got your names mixed up.

The person my autocorrect wants to name, "Qwerty"?
[Image: flag%20of%20esfalsa%20animated.svg] Esfalsa | NationStatesWiki | Roleplay | Discord

[Image: rank_officer.min.svg] [Image: updates_lifetime_2.min.svg] [Image: defenses_lifetime_4.min.svg] [Image: detags_lifetime_3.min.svg]
Reply




Users browsing this thread:
6 Guest(s)





Theme © iAndrew 2018 Forum software by © MyBB .